היום לפני 24 שנה: הדרים טים זוכה בזהב
We Remember: 23rd Anniversary of the Dream Team Winning Gold at 1992 Olympics
(כותרת בספורטס אילוסטרייטד לפני שנה)
זהו מאמר שניכתב כאן לפני שנה: היום לפני 23 שנה 'נבחרת החלום' האורגינלית – שכמוה לא תהיה יותר לעולם – ניצחה בגמר את קרואטיה 85-117 וזכתה בזהב.בואו נראה מי היה שם: בפוינט גארדס – מג'יק וג'ון סטוקטון.בשוטינג גארד מייקל ג'ורדן וקלייד דרקסלרבסמול פורוורד לארי בירד, סקוט פיפן, וכריס מאליןבפאור פורוורד קרל מלון, צ'ארלס בארקלי, וכריס לייטנר
בסנטר דייויד רובינסון ופטריק יואינג.
אילו הקבוצה של היום היתה משחקת נגד הקבוצה של 1992, 1992 היתה מנצחת ב-10-12 הפרש, בעיקר בגלל 3 סיבות:
1. מייקל ג'ורדן
2. מספרי 4 (פאור פורוורדים ה-ר-ב-ה יותר טובים)
3. מספרי 5 (סנטרים ה-ר-ב-ה יותר טובים)
אם דעתכם שונה – ואני בטוח ש-75% מהצעירים כאן חושבים אחרת כי הם, מה לעשות, צעירים, אתם מוזמנים להביע דברכם בתגובות. אני כבר רואה את התגובות במוחי כתובות מילה במילה, וכבר כתבתי איזה 10 תגובות על התגובות למפרע, וכל מה שעלי לעשות היא להכניס את התגובות לפי סוג הדביליות והנבערות-מדעת של 'הרפה' ינסה להסביר למה הנבחרת של היום היתה מנצחת את ה'דרים טים' האורגינלית.
היתה זו הפעם הראשונה שארה"ב הכניסה את שחקניה המקצועיים, ורצה הגורל שביניהם יהיו 3 'רשמורים' – מייקל, לארי, ומג'יק.
מאמנה היה צ'אק דיילי שגאוניותו היתה בלתת לכובכי העל שלו לשחק ולא להפריע, ועוזרו היה מאמן צעיר מהמכללות בשם מייק ששבסקי. ההפרש על היריבות היה בממוצע של 44 נק'. דיילי לא לקח אף טיים-אאוט משך כל האולימפיאדה, וכל משחק הוא העלה חמישייה אחרת.
במאמר נפלא בספורטס אילוסטרייטד, ג'ק מקללום הסביר מדוע הם היו קבוצת הספורט הגדולה אי פעם:
The most dominant squad ever assembled in any sport,"
http://clypd.com/the-1992-olympics-and-the-best-basketball-team-ever-assembled/
הסקוואד העליון ביותר לא רק בכדורסל. בכל הספורטים לא היתה אף פעם נבחרת כזאת, ולא תהיה.
היום, 23 שנים אחרי, הם עדיין ניצבים בפני עינינו כקבוצת הספורט הגדולה ביותר בכל הזמנים, בכל ספורט שהוא. ובנוסף, זו היתה קבוצה של בדחנים ופקה-פקה'ים שלא היתה כמוה.
משחק האימון בין 6 שנקראו "לבן" לבין 6 שנקראו "כחול" נחשב למשחק הכדורסל הגדול והמהמם שאי-פעם שוחק. ספורטס אילוסטרייטד הקדיש 8 עמודים למשחק האימון הזה שהפך למלחמה, בעיקר בין מייקל בלבן ומג'יק בכחול. המאמר הנפלא ספורטס אילוסטרייטד
http://www.si.com/more-sports/2012/07/24/usa-basketball-game-nobody-saw
תיקון קל: סנטרים הרבה הרבה הרבה הרבה יותר טובים מאשר היום. על מספרי ארבע אין בכלל מה להשוות. אני לא אתפלא אם קארל מלון לא עושה שמות בליגה אם הוא חוזר מפרישה היום, בגילו.
כריס מאלין אנדרייטד כיום, ב92 היה כמו שד טזמני.
דרקסלר צריך לתבוע את ההורים שלו שלא הביאו אותו עשור לפני או אחרי. בלי מייקל היה אול נבא טים שנה אחרי שנה, עם שתי טבעות בלעדיות על שמו לפחות.
+10
ומה הייתה עושה הקבוצה הבאה מול הדרים טים הנוכחית:
גארדים:
סטף, ווסטברוק, פול, הארדן, ליליארד
פורוורדים: לברון, קוואי, אולדריג', גריפין
סנטרים: אנטוני דיוויס, דראמונד
25 הפרש בקלילות
אם כבר שחקנים שיכולים לעשות משהו מול הדרים טים זה קארי ודוראנט שלא נמצא אצלך בנבחרת …..
דראמונד היה פורש מכדורסל אחרי המפגש מול רובינסון
ומי היה עוצר את בארקלי / מלון ?
מידן קצת מגזים. היה נגמר פחות מ-20. בכל זאת, מדובר על אנשים סביב גיל 50.
חחחחחחחח
מתן, ראוי לתת קרדיט עם גונבים בדיחה ממישהו, ובטח ובטח עם המישהו הזה הוא לארי בירד בכבודו ובעצמו.
לדעתי גם לארי גנב את זה (נראה לי ממתאגרף כלשהו).
התכוונתי מה היתה עושה הנבחרת שהרכבתי מול "הדרים טים" הנוכחית של קייל לאורי והריסון בארנס
דניאל קודם כל סליחה
לא הבנתי אותך
הנבחרת שהרכבת יותר טובה מזו של ריו
15 הפרש לטובתך
22 הפרש
לארי בירד ענה על השאלה הזאת בצורה הטובה ביותר
בגילנו היתרון הוא לנבחרת של 2008
לא היה אוסף של שחקנים כל כך מוכשרים וכל כל אינטליגנטים בקבוצה אחת ( סליחה , יואינג קצת קלקל עם האינטליגנציה )
הדרים טים הייתה אירוע של פעם במאה
הם היו ה-ארוע של ברצלונה 92
כמה מהם לא HOF?
הנבחרת נכנסה להיכל התהילה
לייטנר לא שם
בינתיים. יש לו קריירת מכללות מספיק חזקה בשביל להכנס לדעתי יחד עם השתתפות בנבחרת המטורפת הזאת וקריירת NBA טיפה מעל הממוצע (אול-סטאר ב-1997).
לדעתי זה שצ'ארלס ברקלי ומאלון נחשבו כל כך טובים בדורם מעיד על חולשת הדור ההוא – הרבה יותר מאשר על הגדולה שלהם. קשה לי לראות את הריר היורד על שחקנים כמו סטוקטון מאלון ואפילו קלייד שאותו אני מאוד מחבב והאמירות ש"אם הם היו משחקים היום שלוש ארבע אלפיות בהליכה…" יכול להיות מאוד שדורנט – שחקן של פעם בכמה דורות יפרוש ללא אליפות. למרכוס אולדריג' גריפין ודיוויס בכלל לא יזכרו בדפי ההסטוריה על אף שלדעתי הם ראויים יותר מהחברים שהזכתי לעיל ושפקינג כריס פול או ראסל ווסטברוק לא יגיעו עוד פעם לפיינלס על אף היותם שחקנים מדהימים (כן כן לעדתי הרבה יותר ממלך האסיסטים הבלתי מעורער והקדוש). אז נוסטלגיה זה נחמד וכיף הבעיה שלפעמים היא עוטה על עצמה מעטה של קדושה.
על מה אתה מדבר? במה אולדריג׳ וגריפין יותר ראויים מבארקלי ומלון? (אני אפילו לא אזכיר את דיוויס כי הוא צעיר ואפילו לא עבר סיבוב בפלייאוף).., כל נתון שלא תרצה, נקודות, ריבאונדים, הובלת קבוצה להצלחה בפלייאוף, בכל הנותנים האלו הם עולים עליהם.
והדור ההוא כלל את מייקל ג׳ורדן, מג׳יק ג׳ונסון, לארי בירד, אייזיה תומאס, האקים אולג׳ואן (הזכרתי באמת רק את ה 5-6 הטובים), זה נחשב דור חלש? לעומת מה? דראמונד גרין ודוויו האווארד? תעשה לי טובה
וואלה אתה צודק
בארקלי ומאלון, במיוחד בארקלי ( ויסלח לי מאלון עם הסטטיסטיקה ) הי שחקנים מעולים ואין אף PF היום שאפשר להשוות אליהם בשיאם, כולל דיוויס. ראויים להוביל את דור הענקים הזה בעמדתם.
בחיי שאתה צודק הרע הם היו פעם וכבר נאמר: "אם ראשונים כמלאכים אנו כבני אדם, ואם ראשונים כבני אדם אנו כחמורים"
ועוד אחד שהיה חייב להיות שם, משלים את ההרכב המושלם, ואנחנו יודעים למה הוא לא –
אייזיאה תומאס.
נהדר!
וציטוט אחד, של נת'נייל באטלר, אחד הצלמים הרשמיים של האן.בי.איי, שאומר את הכל:
" We were sitting on the baseline. Magic is backing a guy down and the guy on defense is yelling at his bench 'now, now'. And on the bench, one guy is pulling a camera out of his sock and taking a picture of his teammate"
גדול
עם כל הכבוד לסיבות 2-3, סיבה 1 עושה את העבודה לבד
(או כמו שאמרה הגברת השמנה לאחד אלווד בלוז:
"Don't you blaspheme in here! Don't you blaspheme in here!)
הפינגווינה! תודה שהזכרת לי את אחד הסרטים האהובים עליי אי פעם.
אשתו של מאט גיטאר מרפי, רגע לפני שהיא מנסה לזרוק אותם מהסול פוד קפה
צודק כמובן. אריתה פרנקלין האדירה. סיפרו שאחד הצלמים השתין במכנסיים בקטע שצילמו אותה.
אני חושב שמספר האגדות על הסרט הזה (שהולך וגדל עם השנים) משתווה לסיפורים על העז המדנקקת על וילט. קאלט עד הסוף 😉
על הסצינה הזו קראתי שהיה לאריתה בעיה קשה מאוד עם הטיימינג ונאלצו לצלם הרבה פעמים. גם בתוצאה הסופית אתה רואה שיש שם בעייה של סינק. ואפילו השאירו את ה-THINK! הנוסף שהיא אומרת בסוף.
תכלס יצאה סצינה לפנתיאון ושיר שכיכב בהרבה מסיבות חתונה בישראל. בעיניים שלי ראיתי כמה כלות שמרימות את הידיים למעלה ומזמרות FREEDOM
לגמרי נכון. כשמדובר בקאלט כנראה צריך לשים תמונה של הסרט הזה.
והפופולריות במסיבות חתונה יותר מעידה על העצלנות של הדי ג'ייס, שנכנסים למוד של טייס אוטומטי. אבל אם הכלות שמחות, מה לנו כי נלין.
עד היום בארון שמורות לי 2 חולצות שאני אף פעם לא לובש ושומר עליהם מכל משמר.
הראשונה זאת חולצה של ואן באסטן מימי מילאן הגדולה
השנייה היא כמובן חולצה של הדרים טים מברצלונה.
לעצם העניין אני חושב שמה שעשה את הבאז המטורף(כמו שמידן אמר הם היו האירוע של האולמפיאדה ונראה לי בפעם היחידה בהיסטוריה שלא האתלטיקה לא השחיה ולא ההתעמלות האומנתית היו המרכז).מעבר לכך ששלושת הטנורים שיחקו פעם ראשונה ביחד ,העובדה שעד אז ראינו רק חלק מהכוכבים משחקים ביחד רק באולסטאר(ואז האולסטאר הייתה תחרות ראויה)ופתאום יכלנו לראות את כולם משחקים ביחד. היום אין את היחידיות הזאת,היום משחק של קליבלנד נגד גולדן סטייט נותן לך 6-7 שחקנים מהטופ של הכדורסל
נראה לי שהתכוונת התעמלות מכשירים 🙂
צודק זה מרוב שחבר שלי כל כך משוכנע שנזכה במדליה בהתעמלות אומנותית שהוא חופר לי עד שזה מה שאוטומטית עולה אצלי בראש. 🙂
זוכר את ההתרגשות סביב הנבחרת הזו כאילו היה אתמול. האפיל על האולימפיאדה by far…
ובכל זאת, ללא קשר לשאלה מה הם היו עושים לדרים טים אחרות, אני רואה לעצמי תמיד חובה להזכיר את העוול הגדול שעשו לאייזאה.
נזכור ולא נשכח!!
וזה עוד אוהד סלטיקס…
עוד הערה בהקשר של ההרכב: עם כל הכבוד לטורניר החלומי שהציג ב92', נציג המכללות היה צריך להיות הדיזל.
1+…
לייטנר היה חייב להיות שם שזה היה 'התנאי' כשאז לראשונה ה-NBA וה-NCAA חוברו יחדיו. אז במקום מי אייזיה תומאס? אולי במקום דקרסלר.
שאקיל היה אז NCAA בדיוק כמו לייטנר…
אפשר לבדוק לפני שמגיבים. הוא נבחר כי הוא היה הבולט במרץ באותה שנה אבל לא היה ספק מי השחקן הטוב בין השניים…
ענק. מסוג ההיסטוריות שאתה יודע שאתה חוזה בהם ברגע שזה קורה. גם השחקנים היריבים היו מודעים לזה. זוכר את הליטאי ארתורס קרנישובס שהוציא מצלמה וצילם אותם בזמן משחק אחרי שהוחלף.
בזמנו היתה כתבה נהדרת של הדוקטור על סטוקטון שהיה מסתובב בברצלונה בין התיירים שלא הכירו אותו
זוכר גם זוכר. זה ממש לא היה קשור לכדורסל מה שהלך שם.
מדובר בקבוצת הכדורסל הכי גדולה שאי פעם התקבצה, וכנראה גם הכי גדולה שאי פעם תהיה.
אם לוקחים את השחקנים בנבחרת הזו בשיאם מול השחקנים מכל שאר ההיסטוריה, מי מנצח?
נניח: מג'יק, מייקל, לארי, מלון, אדמירל.
נגד: אייזאה, קובי, לברון, דאנקן, קארים.
עצם זה שבכלל יש שאלה מראה כמה היתה אדירה הנבחרת הזו.
יש לך בדרים טים הזו יש לפחות 5 שחקני טופ 10 בכל הזמנים, אין מצב שהם מפסידים למישהו.
אין פה שום שאלה , היה פה מקרה של שילוב של גדולי המשחק שהופיעו מכמה דורות.
תבחר את השחקן הכי פחות מוערך היסטורית שם (חוץ מלייטנר שלא באמת היה חלק מהסגל) ואני לא חושב שיהיה שיהיה מישהו שישים אותו יותר נמוך מאיזור 15-20.
זה פשוט דבר בלתי נתפס .
לדעתי אתה מגזים. אתה בעצם אומר שב-15-20 הראשונים נמצאים 11 שהיו בנבחרת הזו.
קארים, ווילט, ראסל, רוברטסון, לברון, קובי, טימי, שאק, אייזאה, ד"ר ג'יי, מוזס מלון, מיקן, ווסט, נוביצקי.
אפשר לא להסכים על שם לפה שם לשם, אבל להגיד שרק אחד מחוץ ל-15-20, לדעתי, זו הגזמה. ולא קטנה.
מנחם אתה רציני? רק 12 נקודות הפרש?
יש לך בדרים טים הזו יש לפחות 5 שחקני טופ 10 בכל הזמנים, אין מצב שהם מפסידים למישהו.
מי הם? איך 5 בטופ 10?
ג'ורדן, בירד, מג'יק, רוברסון וסטוטוקן ראשון באסיסטים וחטיפות
ממי משחקני הציר הבאים האדמירל לדעתך גדול יותר: ראסל, קארים, ווילט, שאק, האקים. בגג, הוא שישי רק בסנטרים. וגם זו הטיה תקופתית, כי מיקן היה הרבה יותר דומיננטי לתקופתו ויש לו מספרים הרבה יותר טובים.
הבט, כמובן שזה מאד סובייקטיבי, אבל סטוקטון מעל לברון, קובי, דאנקן, ד"ר ג'יי והסנטרים לעיל (כלומר מעל חלקם)? נסכים לא להסכים.
אייזיאה קיבל בחזרה את התבשיל שהוא בישל כשמידר את מייקל באול סטאר. החיים הם כמו נדנדה פעם למעלה ופעם למטה. ומי שלא יודע לכבד כשהוא למעלה שלא יתבכיין כשינקמו בו אלו שסבלו ממנו בעבר.
אני חושב שבדיעבד זה זירז את הרצון שלו לפרוש בגיל 32 אחרי הקרע באכילס
די עם הקשקוש הזה:
אף אחד לא יודע שזאת הסיבה הספציפית.
כשניתנים מיליון תירוצים (משחק הרוקי של מייקל באולסטאר, ג'ורדן רולז של הבד בויז, הסיומת של המשחק בגמר הקונפרנס שירדו לפני הזמן, משחק מלוכלכך ועוד ועוד. על כל תירוץ מטופש כזה יש תשובה), כנראה אף אחד לא נכון.
ג'ורדן פשוט שנא אותו וזהו זאת הסיבה.
ג'ורדן אדם קטן מאד וזאת הסיבה. הרי אם זה אותו משחק רוקי, אייזיאה לא היה לבד שם. ובכלל, אנחנו לא יודעים איך התנהגו עם רוקיז אחרים…
ג'ורדן הכחיש עשרות פעמים שהיה לו חלק באי הכללת אייזיה
מאז כבר הוא הודה אם אני לא טועה, או הוא או מג'יק אמרו שהם לא רצו אותו
צודק נתי
זה אפילו כתוב בערך של ויקפדיה על הדרים טים –
Isiah Thomas left off team[edit]
There was speculation that Thomas was not part of the team because Michael Jordan would participate only if Thomas was not on the roster. In the book Dream Team, author Jack McCallum quotes Jordan as saying, "Rod, I don’t want to play if Isiah Thomas is on the team," to Team USA selection committee member Rod Thorn.[16] There was a widely held belief at the time that Jordan did not like Thomas because he was seen as the "ring leader" of the Detroit Pistons teams of the late 1980s and early 1990s, known as the "Bad Boys", that employed overtly physical tactics against Jordan in the NBA Playoffs that were meant to throw Jordan off of his game. Thomas also led a group of NBA veterans that refused to pass to Jordan in the 1985 NBA All-Star Game, in Jordan's rookie season.[citation needed] After the selection of the first ten members of the team, Magic Johnson released an official statement in support of Thomas, but years later it was discovered that his support was less than enthusiastic. In the book When the Game Was Ours, Johnson said "Isiah killed his own chances when it came to the Olympics. Nobody on that team wanted to play with him."[17]
אם הוא היה בנבחרת מאוד סביר שהם היו פחות טובים. מג'יק גם אמר את זה אם אני לא טועה. כולם פשוט שנאו אותו ואת הבאד בויז על המשחק הלא ספורטיבי שלהם. הוא הרס את הסיכויים שלו להכנס לשם.
כולם אנשים קטנים…
התירוץ של המשחק המלוכלך הוא קשקוש. את איזה קבוצה צ'אק דיילי אימן? אה, אופס… כשהוועדה הבוחרת רוצה השחקנים התיישרו…
ג'ורדן שנא אותו, כי ג'ורדן שחקן גדול אבל אדם קטן וזהו.
מנחם גם בעמדה 1 הדרים טים של 92 מחזיקים ביתרון עצום, לא רואה אף צמד PG מההצע הקיים עם חוכמת וראיית משחק כמו של מג'יק וסטוקטון ,בעיניי הלא אובייקטיביות הראשון הכי גדול בתולדות המשחק בעמדה שלו והשני בין חמשת הטובים בהיסטוריה. (חוץ מזה שאף אחד לא היה מלכלך ונותן קטנות כמו תומפסון בנבחרת הנוכחית- דריימונד גרין ילדון לידו בנושא)
כמו סטוקטון כמובן
כריס מאלין היה יכול לפתוח בסמול לפני כרמלו. איזה שחקן הוא היה!
25 הפרש מול 2 הנבחרות, בהנחה שמייקל היה שומע את קובי
בהזיה שלו כשאמר שלוקחים את הדרים טים, היה מושך את הנבחרת
ל30 הפרש על לברון וקובי. אם הגב של בירד היה בסדר אוי ואבוי…
תודה על הדיסקוס בנושא זה תמיד כיף גדול.
תודה מנחם.
ולחשוב שבעקיר בירד וקצת מג'יק היו הרבה מעבר לשיא. אני זוכר את בירד שוכב רוב הזמן על הפרקט בגלל כאבי הגב שלו
בירד גם על ארבע טוב יותר מרוב השחקנים
גם כריס בוש על ארבע לא רע בכלל
הרגת אותי 😂😂😂
מה שלברון היה אוכל ממנו…
אפילו כריס מאלין שנחשב פחות חוץ מלייטנר, נחשב שחקן גדול
שלא מפחד מאף אחד, אמיץ, זוכר שראיתי אותו לראשונה עקבתי
אחריו, מה פתאום מכניסים לבן, התברר שהליגה לא גזענית וכל לבן
שהכניסו אכן היה טוב.
חוץ ממנו ולייטנר כולם היו ע נ ק י ם,
בחר לך 2 שחקנים (או 1) ובנית קבוצת אליפות.
הייתי לוקח את סטוקטון (השחקן האהוד עלי היום) הרכז האדיר והצנוע
אמיץ וחכם, ואת ג'ורדן (השחקן האהוד עלי אז) עם כח של רובוט, מה
שאמרו עליו חבריו בדרים טים.
בעצם הייתי לוקח את בירד ודרקסלר,
לא לא לוקח את מג'יק ומלון.
כל בחירה תביא לך אליפות.
רוצה לבנות מבצר קח את האדמירל רובינסון ואת יואינג (בחירה לא
הגיונית כי זה יותר מדי) וגם ג'ון סנואו ודאינירז עם הדרקונים שלה
לא יעיזו להכנס לצבע, אין סיכוי לכבוש.
כמובן בארקלי ופיפן.
התמונה הזאת שמנחם הביא מדהימה, חלום מדהים.
אשמח אם מישהו יתרגם מאמר או את חלקו ממה שמנחם הזכיר
או מה שתבחרו.
מנחם אתה חייב ליהות מרוצה מאד מבחינת הרמה וההיצע שהאתר
המופלא מספק. רציתי להשוות זאת לדרים טים של 92
אך אז יאשימו אותי שאני משוגע(מה שנכון לעיתים)
ומחמיא מידי, אז מחקתי לא לפגוע בדרים טים הקדושים 🙂
גם ההומור באתר, תמיד נהדר.
אפרופו: בלוס אנג׳לס עולה מחר בבכורה סרטו של דני מנקין ON THE MAP על ניצחון מכבי ת״א על צסק״א מוסקבה, טל ברודי ידה ידה ידה… צ׳ק אאוט דה טריילר: יש שם ראיונות מעניינים מאוד עם דיוויד סטרן, ביל וולטון וגיבורי המשחק. נראה סרט מעניין ומושקע מאוד.
הנה הלינק:
https://www.youtube.com/watch?v=HSIgCLmf9ac
בעברית קוראים לסרט: על המפה: 78:77
מי שבאמת היה חסר לדרים טים הוא שחקן מכללות אחר
אחד בשם שאקיל אוניל
יכול להיות שאם היה לבן, היו מכניסים אותו.
בכל מקרה, לאייזיה תומס לא היה מקום בנבחרת, מעבר לכך שהשחקנים פשוט לא רצו בו כחבר לקבוצה, העמדה שלו הייתה תפוסה ע"י שניים שהיו פשוט טובים ומתאימים ממנו.
תודה גל, אכן משחק ששם אותנו על המפה ואיחד מדינה שלמה.
אם ביל וולטון וסטרן אומרים כך, אני תוהה אם ידעו על כך בעולם
או שמעו קצת.
הבדיחה שרצה אז: למה השחקנים הרוסים לבשו מעילי פרווה בסוף
כי הם נוסעים לכלא בסיביר.
מי שלא היה מגולח ברוסיה ומופיע בפומבי היה עלול לקבל עונש,
אלו היו הסיפורים אז, ללכת לסיביר לגולאג, רוסיה נחשבת אויבת
העולם המערבי מעבר למסך הברזל.
לא ידענו ששחקני צסקא הם אנשים רגילים ואפילו נחמדים, הם היו
בתפקיד הדמיוני של הנבלים, שהתגלו כחביבים אחרי שנים.
ג'ורדן הדיר את אייזאה, כמו שלברון פיטר את בלאט.
לא ראיתי את הדרים טים, אז לא אדבר.
רק אכתוב את זה,
יש נטייה להעצים את העבר , נבחרת ברזיל, סביר להניח הייתה ניגפת לפני נבחרת ארופאית משעממת ממושמעת ובעלת כושר גופני. וגם הולנד של קרויף.